Alle medewerkers van Voorzet doen hun uiterste best om de cliënten en hun netwerk te ondersteunen op een wijze die tegemoet komt aan hun wensen en behoeften. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de wijze waarop de ondersteuning plaats vindt, de wijze waarop u bent bejegend of de wijze waarop het proces verloopt.

Mocht dat zo zijn, willen we dat graag weten. Het helpt ons de kwaliteit van ons werk te verbeteren.   

Indien u ontevreden bent en hierover een klacht overweegt, bespreek dit eerst met uw jobcoach / begeleider / behandelaar van Voorzet. Ook kunt u contact opnemen met de regiocoördinator / hoofdbehandelaar. Een goed gesprek doet vaak meer dan een officiële  klacht.

Komt u er niet uit en overweegt u een formele klacht in te dienen?

Als een gesprek niet leidt tot een oplossing, dan kunt u zich richten tot de klachtenbemiddelaar van Voorzet. Door bemiddeling en het toepassen van hoor en wederhoor probeert deze persoon tot een oplossing te komen. Uw informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld. U kunt een klacht indienen door het invullen van het klachtenformulier of door rechtstreeks contact op te nemen met onze klachtenbemiddelaar


Dhr P. Dekker

Wilt u het volledige klachtenreglement doorlezen?

Klik hieronder voor het volledige klachtenreglement van

Voorzet Arbeid

Voorzet Begeleiding

Voorzet Behandeling

 

Wat is de geschillencommissie?

Het kan voorkomen dat u het niet eens bent met de uitspraak van de klachtenbemiddelaar. Er bestaat dan de mogelijkheid om contact op te nemen met de geschillencommissie zorg. Dit is een onafhankelijke geschillencommissie die u kan inschakelen. Indien u hier meer over wilt weten verwijzen wij u naar de website:

www.degeschillencommissiezorg.nl